Monday 20 November 2017

Opti rynki opcje binarne przegląd


OptiMarkets Data aktualizacji 2018-06-02 przez Martin Kay Warning 8211 Broker (OptiMarkets) Zamknij Editor8217s Uwaga 8211 Dlaczego OptiMarkets ssać w 50 słowach (lub więcej) Optimarkets ma jeden z najlepszych indeksów aktywów każdego brokera opcji binarnych dzisiaj. Dostępne aktywa obejmują zwykłe akcje, indeksy, waluty i towary, których możesz oczekiwać, a nawet więcej. Zauważyłem, że lista aktywów jest dość znaczna, zwłaszcza towary i zapasy. Większość brokerów ma opcje na złoto, olej i srebro. Optimarkets ma również opcje miedzi, palladu, platyny, pszenicy, kawy i cukru. Lista Forex ma 12 par, a nie najwięcej lub najmniejszą liczbę par, ale dobrą liczbę i w połączeniu z towarami sprawia, że ​​Optimarkets wygląda całkiem nieźle. Lista zasobów zawiera 10 indeksów i obejmuje większość światowych gigantów. Niektórych zauważyłem, że nie są obecni to Nikkei 225 i Hang Seng. Brakujące indeksy azjatyckie są minusowe, ale nie łamiące umowy, szczególnie jeśli szukasz towarów handlowych. Dopełnienie zasobu stanowi lista ponad 100 pojedynczych zasobów. Dlaczego firma OptiMarkets nie wysysa 50 słów (lub więcej) Istnieją pewne ograniczenia, które prawdopodobnie uniemożliwią mi korzystanie z tego brokera, przynajmniej na razie. Główną wadą jest wygaśnięcie. Czasy wygaśnięcia są bardzo ograniczone i nie pasują do mojego stylu handlu. W większości przypadków wyszczególniono tylko kilka wygaśnięć, a wszystkie są krótsze niż jeden dzień. Czasem tylko lubię handlować w ciągu dnia. Używam głównie pozycji z co najmniej 3-5 dni do wygaśnięcia, więc dla mnie jest to ogromny negatyw. Wiem, że nie zawsze tak jest. Wielu świetnych handlowców trzyma się tylko dnia handlu, więc nie mieliby tego samego problemu z tym co ja. Obecnie większość najlepszych brokerów oferuje w niektórych przypadkach różne wygaśnięcia od 60 sekund do kilku miesięcy. Optimarkets Pełna recenzja 8211 (Tylko) Doskonała do Day Trading Towary Optimarkets ma kilka atrakcyjnych funkcji. Lista aktywów, w szczególności towary, jest całkiem dobra i stanowi najlepszą platformę dla towarów giełdowych, jakie widziałem. Istnieje jednak kilka ograniczeń dla brokera, które mogą powstrzymać niektórych inwestorów, przede wszystkim dostępne wygaśnięcia. Czasy wygaśnięcia są również trochę ograniczone, więc jeśli lubisz handlować cotygodniowo lub miesięcznie, nie jest to dla ciebie broker. Dostępne opcje obejmują Highlow, Turbo, Touch i Range. Highlow są po prostu nazywane opcjami cyfrowymi, a opcje Turbo obejmują opcje krótkookresowe 60 sekund, 2 i 5 minut. Platforma umożliwia kupowanie pozycji bezpośrednio z małego wykresu, ze specjalnego pola zamówienia lub z funkcji Wykres. Wykresy są raczej bezużyteczne do analizy, ale i tak zawsze korzystam z własnych wykresów. Platforma jest prawie cool i można ją oglądać w trzech ustawieniach: classic, chart i multi. Klasyczny widok wyświetla tylko jeden zasób na raz, a widok wielokrotny wyświetla cztery. Czterokierunkowy wyświetlacz jest podobny do innych platform, które ostatnio widziałem i które lubię. Wykres jest większym wykresem wybranego zasobu, ale jedyną rzeczą, którą uważam za plus, jest jego rozmiar, nic więcej. Mała rzecz o platformie wpadła mi w oko, gdy miałem przejść do sekcji zasobów. Na platformie podano naszą stawkę. Jest to stawka, w której kupujesz opcje i jest obliczana przez brokera. W porównaniu ze stawką bieżącą wyświetlaną na własnych wykresach i na telewizorze stawki nie były takie same. Ta praktyka nie jest niezwykła, ale najpierw lubię z kimś porozmawiać. Kiedy próbowałem zalogować się na czacie na żywo, nic nie dostałem. Kazali mi podać adres e-mail i numer telefonu, ale bez odpowiedzi od żywej osoby, bardzo podejrzanej. Zawsze istnieje więcej dobrych pośredników niż platforma i aktywa. Zasoby i materiały edukacyjne są kolejnym ważnym aspektem. Najlepsi brokerzy robią wszystko, aby zapewnić dobrą podstawę dla nowych inwestorów. Optimarkets dokłada wszelkich starań, aby kształcić nowych inwestorów, ale spada na twarz z wykonaniem. Artykuły na temat opcji binarnych i handlu są żałośnie niewystarczające i niewiele robią, aby przygotować nowych do handlowania. Jest jeszcze jeden link do strony o nazwie Traders Mindset, którą uważałem za obiecującą. Na tej stronie starają się rozwiązać pewne problemy napotykane przez nowych handlowców, ale robią to w sposób mylący i okrężny. W treści jest nie tylko niewielka wartość, ale także pełna błędów gramatycznych, typograficznych i matematycznych8230. nie inspirujące zaufanie. Czy OptiMarkets jest oszustwem Zbyt wcześnie, aby powiedzieć, czy ten broker jest oszustwem, czy nie, ale z początku wydaje się być uzasadniony. Aby w pełni ujawnić oszustwa, zawsze trzeba trochę czasu, ponieważ pierwszą rzeczą, którą zawsze powtarzasz na temat nowego brokera, jest to, co robią źle. Zbyt wielu nowych handlowców nie jest świadomych długiego procesu, który wiąże się z niektórymi metodami wycofania lub w jaki sposób wyliczane są wskaźniki wygaśnięcia. Dla kilku początkujących jest zbyt łatwo zamulić wodę z niewłaściwie umieszczonymi reklamacjami, ponieważ nie sprawdzili wszystkich szczegółów. OptiMarkets Skargi Oczywiście są pewne skargi, ale nie są one złe. Co mam na myśli Skargi nie obejmują pieniędzy z MoneyBookers na depozyty i wypłaty do niewystarczających zasobów na liście. Dla mnie jest to znak prawnego brokera i życzliwych klientów. Oczywiście możliwe jest, że recenzje, które przeczytałem, były stronnicze, ponieważ nie zgadzam się z powtarzającym się komentarzem świetnych materiałów edukacyjnych. Wypłaty z wypłat za pomocą OptiMarkets są dość standardowe, ale również podlegają ograniczeniom. Ten broker przyjmuje obecnie tylko karty kredytowe i przelewy bankowe. Ogranicza to nie tylko rodzaje użycia, ale także kwotę, którą można jednorazowo wypłacić. Kolejną rzeczą do rozważenia jest koszt przelewów bankowych w porównaniu do bardziej wydajnych środków transferu pieniędzy oferowanych obecnie. Pierwsza wypłata jest bezpłatna, ale może być dokonana dopiero po upływie co najmniej 15 dni. Następnie warunki określają, że przedsiębiorcy mogą wycofać całość lub część swoich aktywów w dowolnym momencie od tego momentu, pod warunkiem, że nie podlegają one ograniczeniom w zakresie premii ani wymogom handlowym. KaŜdy depozyt musi wynosić co najmniej 200 nominałów rachunku, tj. USD, EUR lub GBP. Ponadto każde konto będzie podlegać sprawdzaniu tożsamości w działaniach mających na celu ograniczenie międzynarodowego prania pieniędzy. Po otrzymaniu wniosku odebranie pieniędzy może zająć do 14 dni. Oznacza to, że od momentu złożenia depozytu upłynie co najmniej miesiąc, zanim będziesz mógł otrzymać potencjalne zarobki. OptiMarkets Bonus Optimarkets oferuje premię do 100 wszystkich nowych kont. Bonus jest ograniczony do depozytów do 10 000 i podlega również innym zasadom. Bonusy nie mogą zostać wypłacone, chyba że zostały sprzedane co najmniej 30 razy w stosunku do wartości początkowej. Bonusy są automatycznie stosowane do kwalifikujących się kont, więc ważne jest, aby natychmiast skontaktować się z nimi, jeśli nie chcesz premii na swoim koncie. OptiMarkets Extras Optimarkets ma siedzibę na Wyspach Dziewiczych i akceptuje klientów z USA. Wiem, ponieważ otworzyłem konto, aby się upewnić. Po otwarciu konta oferowano mi trzy różne poziomy kont od 500 do 10 000 z różnymi strukturami premii dla każdego z nich. Oczywiście niższe wartości kont nie dostały 100 bonusów, ale zaoferowano mi 75 za depozyt powyżej 7500. Sprawdziłem również, czy mogę nadal mieć dostęp do towarów, które czasami mogą być ograniczeniem dla handlowców z USA. OptiMarkets Ratings User Friendly 1520 Ten broker jest dość ograniczony również w inny sposób. Uzupełnienie limitów expiries to ograniczenia dla użytkowników. Broker obsługuje tylko angielski, francuski i niemiecki. Ważne języki, które znam, ale nie jedyne trzy używane przez binarnych traderów. Platforma jest łatwa w obsłudze i zrozumieniu, więc dzięki podstawowemu zrozumieniu jednego z trzech języków, które mogą zrobić handlowcy. Informacje na stronie internetowej są łatwo dostępne, ale brakuje im treści. Nie ma zbyt wielu konsekwencji dla nowych handlowców, myślę, że odejdą z większą ilością pytań, niż zaczynają. Nie trzeba pobierać żadnych plików, jest on oparty na sieci, więc jest to bonus. Należy również zauważyć, że jest to zastrzeżona platforma. Jest wciąż nowy i nad nim pracuje. Liczba aktywów i czas wygaśnięcia s 1520 Aktywa wykazywane są w zwykłych kategoriach towarów, indeksów, akcji i par walutowych. Mają przyzwoity wybór walut i to samo z indeksami. Indeksy są ograniczone do rynków USA i UE, nie ma indeksów azjatyckich. Lista zapasów jest również ograniczona do kwestii europejskich i amerykańskich, ale jest dość znaczna, a ponad 100 do wyboru. Towary są tam, gdzie ten broker jest naprawdę wyjątkowy. Optimarkets oferuje opcje na 11 różnych towarach w obrocie międzynarodowym. Czasy wygaśnięcia są ograniczone. Większość zasobów ma tylko expirie na bieżący dzień, od 60 sekund do końca dnia. Kilka ma jedno dodatkowe wygaśnięcie, koniec miesiąca. Prowizje, wsparcie i efektywny zwrot 1520 Komisje nie istnieją tak jak w przypadku większości platform binarnych. Wsparcie powinno tam być, ale nie czułem, że jest obecny. Naprawdę, czat na żywo ma oznaczać czat na żywo. Nie chciałem podawać im mojego numeru telefonu i adresu e-mail, aby z kimś porozmawiać. O ile mogę powiedzieć, nie było odpowiedzi na żywo na moje zapytanie. Jeśli chcą, żebym z nich skorzystał, najpierw muszę porozmawiać z prawdziwą osobą. Zwroty z inwestycji są w najlepszym razie średnie, w zakresie 75-80 dla większości opcji callput. Dotyk, zasięg i inne opcje płacą do 600 zwrotów z inwestycji. Większość opcji dotykowych mieści się w zakresie 400-600. Mówi się, że pierwsza wypłata jest wolna od opłat, co oznacza, że ​​kolejne wypłaty podlegały opłatom. Nie było żadnej wzmianki o tym, jakie byłyby te opłaty, a kiedy wróciłem na czat na żywo, by spróbować zadać to pytanie (czat na żywo), nie było to dobre. Depozyty, bonusy i wypłaty 820 Wpłaty i wypłaty są proste, ale także podlegają ograniczeniom. Bez dodatkowych form płatności i wypłat i nie widzę siebie za pomocą tego brokera. Jeśli korzystasz z karty kredytowej, będziesz ograniczony do początkowej kwoty zdeponowanej za każdą kolejną wypłatę, jeśli użyjesz przelewów bankowych, będziesz podlegać opłatom na obu końcach transakcji, nawet jeśli Optimarkets nie pobierze opłaty. To może z łatwością sprawić, że korzystanie z Optimarketów będzie przegraną propozycją, nawet jeśli jesteś długoterminowym wygrywającym traderem. Jednak nie ma maksymalnego limitu wypłat z przelewem bankowym, więc możesz wykupić tyle, ile chcesz. Wypłat nie można dokonać przed upływem 15 dni od złożenia depozytu, a otrzymanie środków potrwa do 14 dni. Każde konto otrzymuje automatyczną premię po złożeniu środków. Zakres premii do 100 w zależności od wielkości konta. Do 100 będziesz musiał zdeponować 10.000, 75 z 7500. Bonusy muszą być sprzedawane 30 razy w stosunku do ich początkowej wartości, zanim możliwe będzie wypłacenie (premii). Website Extras 1020 Ekran z czterema widokami jest fajną funkcją, ale nie jest przełomową w mojej opinii. Dodaje miłego akcentu i pozwala handlowcom wymieniać jednocześnie do czterech zasobów. Prawdziwymi dodatkami są tutaj liczba towarów, którymi jesteś w stanie handlować, i że Optimarkets nadal akceptuje klientów ze Stanów Zjednoczonych. OptiMarkets Ogólna ocena 65100 19 odpowiedzi na 8220OptiMarkets 8221 Platforma binarna OPtimarkets jest największym SCAM. Jeśli zdeponujesz swoje pieniądze, możesz je pocałować w dobrej zatoce, że NIE zaakceptują Twojej prośby o wypłatę, ani nie odpowiedzą na twoje telefony. Czat na żywo jest żałosny, może 1 na 100 razy będą z tobą rozmawiać, ale operatorzy są bezużyteczni. Jeśli wyślesz wiadomość e-mail, wyślą Ci jeden z powrotem, stwierdzając, że pomoże Ci to jak najszybciej, a ja czekam na 14 dni, ale nadal nie otrzymam pomocy. Optimarkest musi zostać zablokowany Optimarkest SCAM, okres Szymon, czy kiedykolwiek odzyskałeś od niego pieniądze w swojej prośbie o wypłatę Złożyłem wiele wniosków o wypłatę: 4 w listopadzie 9 grudnia 12 grudnia w styczniu ZATRZYMAJ SIĘ OD tych oszustów. Czy to prawda? Żadna odpowiedź od nich, od momentu złożenia depozytu. Żadne wiadomości. Optymarkets nie są oszustwem, zażądały mojego początkowego depozytu 200, od września 2017 r. Nadal nie są zgodne z przepisami. obiecywano wiele razy w e-mailach od działów wsparcia i finansów, i spełniło wszystkie zasady dotyczące zleceń wypłaty i wciąż otrzymywało e-maile z depozytu finansowego, które to żądanie wypłaty podlegało przeglądowi, co żart, również wysłuchany znajomy miał ten sam problem z jego pieniędzmi, trzymaj się z daleka od tych ludzi okropne oszustów. Moja rada dla każdego, kto myśli o użyciu tego brokera, to najpierw sprawdzić ten link do recenzji od rzeczywistych klientów, którzy nie są powiązani. binaryoptionsthatsuckcustomer-reviewsoptimarkets Jeśli jesteś sprytny, będziesz trzymał się z daleka, ponieważ są one w biznesie tylko po to, aby zabrać pieniądze, a nie zwrócić pieniędzy. Cześć, koledzy handlowcy. Wystarczy krótka notka, aby powiedzieć, że Optimarkets to absolutne i całkowite oszustwa. Są to niscy mieszkańcy, oszustów, którzy nigdy nie uwolnią twoich pieniędzy. I8217 zarobiłem z nich przyzwoite zyski, ale kiedy próbowałem się wycofać, zaczęli mnie przekręcać, robiąc wymówki i preteksty, by trzymać MOJE pieniądze. I8217ve złożył już raport przeciwko nim w brytyjskiej policji ds. Nadużyć finansowych i chce wynająć prawnika z Wielkiej Brytanii, by pozwał ich. Jeśli również padłeś ofiarą Optimarkets, skontaktuj się ze mną na RyanHenryKnightgmail i możemy wymyślić strategię, która doprowadzi tych robali do sprawiedliwości. słowa z pogróżkami nie mają obietnicy oddania pieniędzy, które zarobisz, jeśli sprawisz, że nie będzie ci się wydawało, że dostaniesz pieniądze, że nie dostaniesz tych pieniędzy, które są nieostrożne, jeśli możesz je wydostać i mogą zablokować ci wszelki spór. Inni handlowcy. Będę oficjalnie pozwać tych drani na Optimarkets i już znalazłem prawnika z Wielkiej Brytanii, który reprezentowałby mnie. Do tej pory skontaktowałem się ze mną jeszcze 2 ofiarami Optimarkets. Więc jeśli i ty zainwestowałeś ciężko zarobione pieniądze w tych szumujących i nie możesz ich odzyskać, don8217t nie wahaj się skontaktować ze mną na RyanHenryKnightgmail. Ostatnie ostrzeżenie: NIGDY nie inwestuj ani grosza w te nędzne kumple. Trzymaj się z dala od nich. Będę oficjalnie pozwać tych drani na Optimarkets i już znalazłem prawnika z Wielkiej Brytanii, który reprezentowałby mnie. Do tej pory skontaktowałem się ze mną jeszcze 2 ofiarami Optimarkets. Więc jeśli i ty zainwestowałeś ciężko zarobione pieniądze w tych szumujących i nie możesz ich odzyskać, don8217t nie wahaj się skontaktować ze mną na RyanHenryKnightgmail. Ostatnie ostrzeżenie: NIGDY nie inwestuj ani grosza w te nędzne kumple. Trzymaj się z dala od nich. To prawda. są tak mili, kiedy reagują, abyś dołączył i zainwestował. Zaraz po dokonaniu wypłaty request8230.no odpowiedzi. Zobacz poniżej wątek Próbowałem tygodni, aby odzyskać pieniądze od Optimarket. Reklamują jedną stawkę, a po złożeniu depozytu obniżają stawkę. Don8217tkorzystaj z nich. Wszelkie pomysły, jak dać im to, na co zasługują, zostały mi za 1.598.60 przez Optimarkets. Są najgorszym pośrednikiem, z jakim kiedykolwiek miałem do czynienia. Zabrali moje pieniądze, chociaż mówili, że zamierzają je podłączyć do banku. Nie mogli teraz odpowiedzieć na moje e-maile lub telefony. Pozostań z dala od tych Liars SCAM i Con Artist. Muszą zostać wyłączeni w jakiś sposób i ukarany grzywną. Proszę, nie daj się nabrać na ich szybko rozmawiających sprzedawców. Sprawiają, że wszystko brzmi tak dobrze, ale to wszystko KŁAMA. Zainwestowałem 300 i zrobiłem dodatkowe 84. Chciałem wycofać wszystkie swoje pieniądze i nie byłem w stanie. Skontaktowałem się z nimi przez tam tylko środek kontaktu, który jest przez e-mail. Oczywiście, nie ma odpowiedzi. Próbowałem przeprowadzić czat na żywo, nikt NIGDY nie odpowiada. Więc przypomniałem sobie JEDEN raz, kiedy miałem telefon od nich, to było kiedy założyłem konto. Zrobiłem fałszywe konto i oczywiście zadzwonili oni do 8220, wnosząc więcej pieniędzy8221 i opowiedziałem im o tym, jak chcę odzyskać moje pieniądze na moim prawdziwym koncie. Powiedzieli, że wyślą mnie i wyślą e-mail z działu finansowego. MAAAANNY miesiące później nadal nie otrzymałem e-maila. Spróbowałem jeszcze raz tej samej metody, żeby zadzwonić do mnie, a oni to zrobili. Kiedy powiedziałem im, że nie zwalniam się, dopóki nie odzyskają moich pieniędzy, ZACISKAŁ na mnie i powiedział, że pracuje w dziale sprzedaży, ale dział finansowy jest poniżej niego 8221, więc on 8220poprowadził mnie do hold8221, aby je zdobyć i co on Naprawdę po prostu się do mnie przyzwyczajaj NIE INWESTUJ SWOICH PIENIĘDZY Z TYMI SZYBAMI. Optymarkets musi być oszustwem. Mam kilka tysięcy dolarów zdeponowanych u nich i nie mogę uzyskać zatwierdzenia wypłaty. Wysłałem wszystkie wymagane dokumenty I. D. wysłałem wiele e-maili i NADA 8211 nic, zip, bez odpowiedzi. Zrezygnowałem więc z zaakceptowania faktu, że straciłem te pieniądze. Chciałbym wiedzieć, jak można ostrzec ludzi o Optimarkets. Poprosiłem Brokerów Optimarkets o kontakt i obiecanie współpracy ze mną itp. Itd., Ale są po prostu wypełnieni pustymi obietnicami i kłamstwami. Nie ufaj im, jeśli nie masz ochoty, aby 8220kiss niektóre z twoich pieniędzy na pożegnanie. 8221 Mieć podobne doświadczenia jak Sarah Myślę, że byłoby wiele osób przez nich zhańbionych. Istnieje również co najmniej jeden inny pośrednik oszustów, Citybinary, współpracujący z nimi. Jeśli nie ma sposobu, aby adwokat próbował odzyskać pieniądze TOTAL SCAM. UTRZYMUJĄ PONAD 3000 NIGDY NIE ZWRACAJĄC SIĘ. ZWROT ZAPŁACONY PRZEZ PONAD 1 ROK, ALE NIE ZWRÓCIŁ FUNDUSZY. KONTO HUSBAND8217S RÓWNIEŻ ZWRÓCONE SIĘ. WYSTRZEGAJ Optymarkets zniknęły z 1550 moich pieniędzy. Nie mogę dostać się do ich strony internetowej, już jej nie ma. Zatwierdzili moje wycofanie w styczniu 2017 r. I obiecali mi wkrótce zapłacić, ale nigdy się nie zmaterializowali. Teraz nie mogę dostać się do optymarketów. kiedy spróbujesz, pojawi się coś innego. Czy ktokolwiek może mi powiedzieć, jak mogę je prześledzić i spróbować odzyskać pieniądze Na podstawie osobistych doświadczeń i postów, które czytam tutaj, mój werdykt brzmi następująco: WIELE opcji binarnych 8220Brokers8221 to oszustwa, podobnie jak HYIP8217 tutaj dzisiaj, które minęły jutro. Postanawiają, że celowo kradną pieniądze. Stwórz witrynę pewnego dnia, sprzedaj się jak szalony (choć Affiliate Marketers i 8216free8217 8211, jak np. Niemiecki Secret Banker8217s w przypadku Optimarket8217s), aby przyciągnąć jak najwięcej graczy. Nigdy nie wypłacaj, napełniaj swoje kasy, a potem zamknij sklep i zniknij Nie ma adresów fizycznych ani 8216real8217 osób, z którymi można się skontaktować 8230. (Jeśli już nie zainwestowałeś, proszę don8217tać ofiarą tych złodziei. OptiMarkets Binary Option Platform Review Od czasu jego uruchomienia pod koniec 2017, broker OptiMarkets z siedzibą w Brytyjskich Wyspach Dziewiczych ciężko pracuje, aby stać się głównym graczem w branży opcji binarnych, a nie należący jeszcze do elitarnych brokerów internetowych, OptiMarkets to niezwykle solidna i niezawodna platforma transakcyjna oferująca niektóre z najlepsze wypłaty obecnie dostępne na rynku i pokazuje wiele obietnic dotyczących przyszłego wzrostu Oprogramowanie i funkcje Platforma internetowa w OptiMarkets jest zasilana przez Tradologic i oferuje wspaniałe funkcje wraz z szybkością i łatwością użytkowania. Dzięki oprogramowaniu OptiMarkets nie ma potrzeby aby pobrać wszystko, więc transakcje mogą być dokonywane z dowolnego miejsca. Niestety, istnieje niewiele zasobów edukacyjnych, które mogą przydać się nowszym traderom tage of. Sekcja "Naucz się handlować" jest raczej pusta i nie ma konta demonstracyjnego. Obsługa klienta jest niezmiernie dobra, choć dostępna tylko w języku angielskim w czasie naszej oceny OptiMarkets. Wszystkie transakcje są silnie strzeżone i szyfrowane za pomocą technologii SSL, co jest dość uspokajające. Oferowane typy opcji Lista aktywów bazowych w Opti Markets wciąż jest niewystarczająca w porównaniu do wielu czołowych brokerów, z jedynie 55 zasobami, indeksami, towarami i walutami w ofercie. Biorąc to pod uwagę, są one jednym z lepszych miejsc do handlowania opcjami na towary, ponieważ mają o wiele większą listę aktywów niż większość. Typy opcji są dostępne w standardowej wersji cyfrowej, 60-sekundowej, jednodotykowej i zasięgu. Handlowcy mogą również sprzedać opcje wycofania lub przeniesienia. Jednym z największych punktów sprzedaży OptiMarkets jest fakt, że oferują one aż do 95 zwrotów z transakcji w pieniądzu, co jest jednym z najwyższych wyników. Rodzaje kont oferowane na OptiMarkets zdecydowały się nie oferować systemu wielopoziomowych kont i oferować określonych korzyści przedsiębiorcom w oparciu o ich indywidualne potrzeby, depozyty i historię handlu. W zależności od tego, ile inwestor zdecyduje się zdeponować, może zaoferować mu aż 250 premii OptiMarkets, chociaż nie jest jasne, ile pieniędzy należy zdeponować, aby zakwalifikować się do tej kwoty. Minimalny depozyt wynosi 200 i można go dokonać za pomocą głównych kart kredytowych i przelewów bankowych. OptiMarkets z pewnością ma sposób, aby przejść, zanim wejdą na wyższy poziom brokerów opcji binarnych. Brak materiałów edukacyjnych i niewielka lista aktywów jest rozczarowująca, choć obie te kwestie bez wątpienia zostaną rozszerzone w przyszłości. Teraz szansa na otrzymanie dużego bonusu i skorzystanie z wyjątkowo wysokich wypłat jest świetnym powodem, dla którego doświadczeni handlowcy mogą rzucić okiem na to, co OptiMarkets ma do zaoferowania. Przegląd Optymalizatora OSTRZEŻENIE: Z POWODU DUŻEJ LICZBY SKARG, OPTYMARKETY NIE MA DŁUŻSZE ZALECANE NA BINARIU WZGLĘDNIAJĄCYM Ważne informacje Uwaga: Handlowanie opcjami binarnymi może przynieść znaczące korzyści, ale wiąże się również z ryzykiem częściowej lub całkowitej utraty funduszy i powinno być brane pod uwagę przez inwestorów początkowych. zdecydowanie zalecamy zapoznanie się z naszymi warunkami dotyczącymi warunków licencji i stroną zrzeczenia się przed podjęciem jakiejkolwiek inwestycji. klienci muszą mieć świadomość indywidualnego indywidualnego zobowiązania podatkowego w kraju zamieszkania. UWAGA: JEŚLI JESTEŚ TRADINGU W USA, nie zachęcam cię do zarejestrowania się u brokera opcji binarnych, który nie jest objęty regulacjami CFTC. Broker w tym przeglądzie nie jest regulowany w Stanach Zjednoczonych. Jest niezgodne z prawem zachęcanie osób amerykańskich do kupowania i sprzedawania opcji na towary, nawet jeśli są one nazywane kontraktami prognozowanymi8217, chyba że są one notowane do obrotu i są przedmiotem obrotu na giełdzie zarejestrowanej przez CFTC lub z wyłączeniem prawnego. Pozostaw odpowiedź Anuluj odpowiedź

No comments:

Post a Comment